Re: Software

David Rice skribis:

> Where are you located?

Ni estas en la tuta mondo. Ĉu vi loĝas? Ho, en Atlanta, Usono (laŭ
"traceroute" de via IP-adreso).  Bone! Antaŭ vi petus, jes, Debian
funkcias pro parladon en Esperanto tre bone!

> Is this pirated software?

Ne, Linukso estas KAJ tiel libera kiel biero KAJ tiel libera kiel
parolado. Legu niajn TTT-paĝojn, spamatulo!

> Is your site secure?

Jes, ĝi estas tre sekura.  Nia TTT-paĝo ĉe http://www.debian.org ne uzas
Mikrosoftan softvaron. :) Malŝaltu uzi Mikrosofta "Outlook" pro sendi
retpoŝtoj, se vi zorgas pri datumsekurigo.

Notu: Mi malamas la spamulaĉojn. :(  Mi ne lernas Esperanton delonge,
so, estas eble ke mi skribaĉis. :/