Re: Kiel aligxi? Kiel sciigi? (al translation-team-eo)

Lluís,

por aperigi tradukojn de pakaĵoj kiuj estas listigitaj en
http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=eo vi laboras
kune kun roboto, post kiam vi aliĝis kiel tradukisto.

Por aliĝi kaj scii kiel la laboro funkcias, vi devas legi instruojn en
http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/translators.html

Ekkomencu per printo, subskribo kaj sendo de rezigno (disclaimer) de
viaj rajtoj pri via laboro-rezulto. La teksto vi trovas en
http://www.iro.umontreal.ca/translation/doc/DISCLAIM

Post la sendo vi devas iom atendi, sed vi povas atendi tradukante
pakaĵojn. Eble post unu monato oni aldonos vian nomon ĉe la teamo de
Esperantaj tradukistoj kaj la roboto oficialigos viajn tradukojn.

Nu, mi pensas ke estas tio. Mi ne memoras ĉu la roboto akceptas
tradukojn de ulo kiu ne estas en la teamo. Mi ne certas pri tio.

ĝis poste, Luiz

 -- Lluís Batlle i Rossell skribis: