Re: debian esperanto booth possible?

Saluton Marco,

Mi jxus rapide esploris la hiperligojn kiujn Jean-Charles indikis en lia mesagxo la 25-a de Marso.
(angle)  http://www.debian.org/international/l10n/po/eo
(angle)  http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=eo
kaj  http://eo.openoffice.org/

Do mi vizitis tiun pagxon:
  http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.12/eo/desktop/index.html
Sxajnas ke GNOMO (la "labortabulo") estas (94%) komplete tradukita!
Mi ne povas helpi vin nun, cxar mi ne jam faris tion, sed cxu vi Marco scipovas provi GNOMO-N esperante?

Nuntempe, preferas instali Debian Unstable por uzi Esperanton, cxu ne?

Bonan cxancon al Marco.

Gxis ian sekvontan fojon,
Sylvano.
----------------------
Hi Marco,

I've just had a quick look at some links Jean-Charles indicated in his email the 25th of march.
(EN)  http://www.debian.org/international/l10n/po/eo
(EN)  http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=eo
(and in EO:  http://eo.openoffice.org/ )

I finally bumped into this page:
   http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.12/eo/desktop/index.html
Apparently the GNOME desktop is 94% translated into Esperanto. So I guess it's a good choice. What do you think?

Sorry I can't help you technically on this. Can you launch GNOME in Esperanto?

Apparently, for the moment it's better to have Unstable for using Esperanto, any comments?

Good luck to you.
Sylvain.