Re: Pri debiano-kaj-esperanto.net

Gxi estis farita por kunigi kaj kolektigxi diversajn informojn kiuj
eksistas en interreto. Kaj ankaux nun estas viki-sistemon por helpi nin
redakti niajn artikolojn.

Nure la pagxo "Kiu ni estas?" de Debian.org estas tradukita, sed ne
cxio, normale debian.org parolas la anglan, cxu ne? Kaj cxi-tiuj pagxoj
estas la loko de nia esperanto-teamo ;)

Nure en hispanio eksistas plurajn diversajn projektojn kiuj rilatas al
Debian. Ekzemple http://laespiral.org , http://esdebian.org , ktp.. kaj
ankaux en katalunan eksitas oficiala http://ca.debian.net ... kio vi
pensas?.. cxu vi kredas ke ni bezonas http://eo.debian.org? gxi estus
bone, cxu ne?...

amike,
joan

--
gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys 4DEE34A7
jabber: jk@jabber.org  http://www.debiano-kaj-esperanto.net