Liberaj amaskomunikiloj

Saluton, samideanoj!

Cxu  iu  el  listanoj  estas interesita pri la liberaj amaskomunikiloj
(temas  pri  IndyMedia.org)  kaj  pri  ilia  esperantigado?  Gxis  nun
ekzistas  (laux  miaj  konoj) nur du esperantigitaj centroj de liberaj
amaskomunikiloj:  Barcelona  kaj  Brazila. Versxajne baldaux Bjelarusa
Indimedio aperos.

Indymedio  estas  tre  esperantigebla  cxar  gxi  evoluas  sur bazo de
Liberaj  Programoj  .  Tre  facile  esperantigi programon, per kiu oni
publikigas  artikolojn...  kaj  poste  estos  facile  traduki nur plej
gravajn novajxojn en Esperanto. Tiuj aferoj povus:

1) Plibonigi informadon de monda socio pri lokaj aferoj.
2) Plibonigi valoro de Esperanto kiel utila kaj facila lingvo por
   politika kunagado.
3) Enporti ideon de liberaj programoj kaj FSF en konscio de
   esperantistoj.

Estus  bone  se lokaj aktivuloj de e-movadoj skribu al lokaj aktivuloj
de  IndyMedia.org  kaj  interkonsentu pri kunlaboro. Poste necesos nur
aldoni  tradukajxon  de kerno al TTT-ejo kaj fari tradukojn de la plej
gravaj novajxoj.

Cxu iu interesanta pri tiuj aferoj?

PS: Pardonu min se mia mesagxo estis malutila.

--
Gxis revido!
Amike, Anton Vasiljev.