Re: programo por informatikigo de biblioteko

Saluton, MJR,

Mi pensas, ke jes. Ĝi taŭgas, mi ankaŭ trovis:
http://www.acqualba.it/dan/webrary/

Tamen mi interesiĝas pri Koha, kaj tial mi demandas vin. Mi ne pensas
pri informado pri la libraro per reto: "OPAC". Tamen estos interesa
interna informado: Intranet.

Tamen en la lernejo la libraro, la biblioteko, estas pruntedonejo kaj ne
vendejo. Tamen mi legis, ke la programo estas uzita de publikaj
bibliotekoj, do iel mi povos uzi ĝin, kaj per ĝi kontroli pruntedonadon,
ĉu? Kontroli prokrastro je redono ktp.

Tamen, mi ŝatus trovi ion ne-grafikan, ne-X. Alia afero, ĉu oni povus
uzi kune ĝi optika legilo? Tiu, kiu legas per lasero numeron de la libro
kaj de uzanto (de la identigilo de la uzanto ĉe la biblioteko).

La programo, kiun mi uzos, mi tradukos, almenaŭ parte, al la Portugala.
Bedaŭrinde mi ne provos ĝin en mia komputilo, kaj la maŝino por la
biblioteko alvenos nur poste kelkaj tagoj.

Dankon,
Luiz

On 2004-08-27 21:02:18 +0100 Luiz Portella <lfpor@lujz.org> wrote:

> Ĉu iu konas programon, kiu rolu sur linukso, por informatikigo de
> biblioteko. Mi proponis tion por biblioteko de mia lernejo.

Ĉu simila al Koha-o? http://www.ttllp.co.uk/koha/  Mi volas traduki
ĝin esperante, sed mi ne faris almenaŭ.

--
MJR/slef    My Opinion Only and not of any group I know