Re: Tri 'wallpaper' per gesamideanoj

On Tuesday 24 August 2004 04:47, juan wrote:
> Saluton,
> Je tri bildoj..
>
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15530
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15532
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15533
>
> ;)
> gxis!
> juan.
> --
> gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys 4DEE34A7
> ICQ: 95910050      http://sincanon.hispalinux.es
> Tu no intentas, tu haz (Maestro YODA)

Saluton,

> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15530
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15532
> http://www.kde-look.org/content/show.php?content=15533
mi ne povis tiajn tri bildojn bone vidi :-(
Sxajnas al mi ke ili tre malgrandaj estas.

Kompense, mi tre bone vidis viajn bildojn tie cxi:
http://debiano-kaj-esperanto.net/s-imag.php

La tria bildo "granda-Kafo_Debiano.png" tre placxas al mi!
[1024x768]
http://debiano-kaj-esperanto.net/datoj/imatges/granda-Kafo_Debiano.png

Sed mi pensas, ke mankas bildo kun ambaux la Debiana signo kaj la Esperanta
stelo (miksajxo), cxu ne?

  < Parenteze >
  Cxu vi konas cxi-tiun retafisxon (ttt-ejon?) ?
  http://www.lernu.net/lernu.php
  Sxajnas al mi, ke gxi estas bona kaj praktika por lerni (mi lernas.)
  < /Parenteze >

Gxis baldaux,

Sylvain.

--
wxWidgets config: WX 2.4.2 / GTK 2 / gcc 3.3.3

La lingvo internacia: http://uea.org/index.html