Re: xmodmap kaj AltGr

El Dom 02 May 2004 12:15, Joost Witteveen escribió:
> Je 2004/05/01(6)/20:05, Sebastien Montagne skribis:

> Ankaux mi dankas (kaj Sebastien, kaj Malte)!
>
> Mi iom umis, por ke la gnome "Keyboard Layout Switcher",
> havu Esperantan flagon alklakeblan, kiel gxi havas
> por kelkaj aliaj lingvoj.
>
> http://komputilo.org/~joostje/debian/gnome-gkb-eo.tar.gz
>
> Mi fakte nur umis gxis kiam funkciis, mi tute ne scias
> cxu la rezulto `belas'.
>
> Estus bele se ion tian enirus en la `upstream' gnome-applets-data.
>
> Gxis,
> joostje

Saluton, Joost.
Pro scivolemo kaj delonga deziro esperantigi la laborejan komputilon, mi
elsxutis Vian solvon.  Nu, la flageto duoble aspektas en mia 1024x768 ekrano,
kaj sendube Vi tion tre baldaux sxangxos, sed cxar mi estas novalveninto al
tiaj solvoj, mi petus "porstultan"  klarigon pri la maniero gxin uzi  :-&
Ankaux: kiamaniere unikode (aux UTF-e) tajpi en Kmail ? Cxu tio eblas?
Antauxdankon!
--
MSc. Alberto García Fumero
Centro de Información para la Educación

--
Este mensaje ha sido analizado por MailScanner en el CIED
y se considera que est�impio.