Knopikso

Saluton al c'iuj kaj pardonpeton se mi iel misg'entilumas, sed mi estas novulo en linux (ne en esperanto).

Mi makovris la KD Knoppix kaj ekentuziasmig'is pri tio, sed mi havis problemojn - pro manko da informoj - kiam mi atingis la "seriozajn aferojn", t. e. enmeti la parametrojn de wanadoo en Mozilla, Kmail, KPPP.
La programo petis informojn pri mia modemo, kaj mi tute ne kapablis respondi, c'ar mi konas nenion pri tiu temo.

C'u ekzistas rimedo por eltiri tiujn parametrojn el Windows, kaj enmeti ilin en Linux,  sen esti profesiulo? C'u iu skribis ion pri tio en esperanto?  (au' en la farnca au'  angla, sed mi preferus esperanton).

Antau'dankon.

JeanSeB