Re: Konfuzitaj tipoj (sx, cx, gx, kaj jx) poste "apt-get install"

>La 13-an de Oktobro 2004, je 01:38, MJ Ray skribis:

>Kiuj ajn tiparoj TTF-aj enhavas esperantajn literojn?

provu $ xlsfonts -fn *iso10646-1 | more
se estos respondo, do vi havas ilin. se ne faru jenon:

$ apt-get install *xfsft
$ apt-get install *xfstt

tiam reprovu $ xlsfonts -fn *iso10646-1 | more
kaj vi legos ilin.

mi provitas por demandi al Juan el Hispanio, iam mi helpi lin
"unikodigi" lian komputilon, kiam ni parolantis per ICQ: Juan, ĉu
vi fine sukcesis?

pri la instaldo de tiujn du tiparojn mi ne bone klarigas en
http://www.lujz.org/komputilo/node8.html sed se vi jam
instalis ilin, do pri la cetero la artikolo klaras, mi pensas.

Amike, Luiz

Luiz Portella <lfpor@lujz.org>
--
 http://www.lujz.org/lfpor/