Re: kerno 2.6.6 kaj sono

Kara Lujz,

En sia retpoŝto de lundo, la 26-a de Julio 2004 je 15:46 (-0300), Luiz Portella skribis:
> mi havas el instalo kernon 2.4.18-bf2.4 kiam mi volas uzi mpg123, mi
> legas:
[...]

Unu el la gravaj ŝanĝoj inter la 2.4aj kaj 2.6aj kernoj estas ja sono.
Antaŭ la 2.6aj, OSS estis uzita, nun ALSA.

Normale ALSA ankaŭ havas kongrua interfaco kiel OSS, do la malnovaj
programoj plu funkcias.

Tamen vi instalu la debianajn ALSA-pakojn, kaj post agordi ALSA.
Se vi eraras, vi poste povas denove agordi kun alsaconf (kiel root).

Amike,
JC
--
Sperto saĝon akrigas