Re: xmodmap kaj AltGr

Je 2004/05/01(6)/20:05, Sebastien Montagne skribis:
> ... samedi  1 à 20h29, Malte écrivit :

> Bonege funkcias ! ĉĝĥĵŝŭĈĜĤĴŜŬ :-)
>
> Sinceran dankon !!!

Ankaux mi dankas (kaj Sebastien, kaj Malte)!

Mi iom umis, por ke la gnome "Keyboard Layout Switcher",
havu Esperantan flagon alklakeblan, kiel gxi havas
por kelkaj aliaj lingvoj.

http://komputilo.org/~joostje/debian/gnome-gkb-eo.tar.gz

Mi fakte nur umis gxis kiam funkciis, mi tute ne scias
cxu la rezulto `belas'.

Estus bele se ion tian enirus en la `upstream' gnome-applets-data.

Gxis,
joostje