Instalado/retradukado de Kerno

Saluton al ĉiuj,

 Mi verkis novan artikolon:
http://www.lujz.org/komputilo/node11.html
(Instalado/retradukado de Kerno)

 Mi uzis malnovan liston de komandoj, kiun iam mi skribis, kaj tri
iomete konfuzajn artikolojn pri tio en la portugala. Mi komenci
instali kernon 2.6.4 tamen haltis kiam mi devis ekagordi ĝin (make
menuconfig). Poste plurfojaj legadoj, mi kreis iom teorie, mi havos
tempon por provi fine instali 2.6.4 post tagoj.

 Do mi petas kontrolon kaj de la lingvo kaj de la enhavo rilate la
linuksa temo: Instalado/retradukado de Kerno. Ankaŭ mi bonvenigas
sugestojn pri la klareco de la artikolo.

 Fine, mi pensas, ke mi kreis artikolon, ĉi 11an, malpli ofenda al la
okuloj. Ankaŭ index.html mi plibonigis estetike parolante.
http://www.lujz.org/komputilo/

 Dankon pro la kontrolo,
 Luiz

--