detaloj pri modemo per Vindozo (Re: Knopikso)

JeanSeB:

Gilberto:

> 	Bedauxrinde ne.

Kial ne? Kiujn datumojn ghuste vi bezonas, JeanSeB? En Windows facile
eblas vidi chiujn respondojn de la modemo al la normaj AT-ordonoj, per
la ilo "modemo" en la "kontrolpanelo". Krome eblas koni la IRQ-ojn kaj
aliajn detalojn per la ilo "sistemo" tie.

Marcos