Re: Kiel uzi procmail por krei respondilon?

Je 2003/09/02(2)/11:09, Alberto García Fumero skribis:
> [...]
> Mi deklaris FEATURE('local_procmail')dnl en sendmail.mc, kaj poste uzis "make"
> por la rekonstruo de sendmail.cf.
> Mi uzas la jenan .procmailrc cxe /home/sistema:
> :0:
> * Subject.*FTP
> |formail -r -A"X-Loop: sistema@cied.rimed.cu"; cat /home/sistema/ftp.txt)|
> sendmail -t
>
> La celo estas, ke responde al retajxo kun temlinio "FTP", la servilo sendu
> tekstodosieron.
> Per "apt-get install procmail" mi konstatas,  ke procmail estas instalita.
> Cxu iu povas klarigi almi, kie kusxas mia eraro?

Mi ne scias kio estas `via eraro', cxar vi ne skribis kio estis la problemo,
kaj cxu vi ie ricevis erar-mesagxon.
Tamen, cxu vi havas ~/.forward dosieron?

$ cat .forward
|/usr/bin/procmail
$ ls -al .forward
-r--r--r--    1 joostje  joostje        19 2003-06-04 17:06 .forward

Dankojn,
joostje