Re: latex kaj \^J

 ***Vilhelmo LUTERMANO <vlutermano@free.fr>

 Je Sabato, la 5a de Julio 2003 19:11, luiz portella skribis:

 >  Mi pensas, ke mi neniam zorgis pri tio: \^J cxapeligas la
 >  literon "J" metante "^" gxuste en la mezo de la litero. Tiel
 >  la cxapelita litero aspektas iom malbela. Kiel meti la
 >  cirkumflekson iomete al dekstro de mezo de la litero, kiel:
 >  "Ĵ"

 - Gekaraj,
 mi ŝatus uzi Lyx, sed mia sistemvaste funkcianta ĉapellitera tajpado (^+c)
 bedaŭrinde ne funkcias kun Lyx, tie aperas nur strangaj literoj, variantoj de
 Ä.
 Ĉu iu havas ideon kiel fari por aperigi la E-ajn signojn kaj E-e tajpitajn
 literojn en Lyx?

 Ĝis poste,
 Vilhelmo Lutermano.

Mi neniam uzis tiun programon,