Re: konsolo x xtermo

K <ioajn@lujz.org>:

>  Mi estas kun UTF-8-a lokajxaron, sed gxi ne tute funkcias por mi. Ne okazas
> kiel en aliaj programoj en kiuj la cxapelitaj literoj aperas kiel
> strangajxoj sed por ili restas vakaj lokoj, "cxar" >> " ar".

Eble ĉio bele funkcias, escepte la tiparon.

Mi havas jenon en ~/.Xdefaults:

XTerm*termName: xterm-debian
*VT100*font: -misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso10646-1

Kaj en ~/.xsession mi havas jenon:

xsetroot -solid skyblue
xset +fp /usr/lib/X11/fonts/ucs-fonts
xset +fp /usr/lib/X11/fonts/ucs-fonts-asian
xrdb -load $HOME/.Xdefaults
xmodmap $HOME/.Xmodmap
exec /usr/bin/fvwm

Tamen, mi ne estas bona ekzemplo. Mi instalis Debianon antaŭ longa
tempo kaj aktualigis per apt-get, kaj mi mane instalis la unikodajn
tiparojn, antaŭ ol aperis glibc-2.2, do mia tuta agordaĵo estas
vivanta fosilio.

>  Kun aux sen "-u8" mi ricevas mesagxon: Warning: locale not supported by
> Xlib, locale set to C

Ankaŭ mi ricevadas kaj ignoradas tiun mesaĝon.