Re: esperantigo de mutt

> C'ar "Malfaru" malplenigas la tekstkampojn, se oni skribis ion en ilin, au'
> restarigas la originan staton de markitaj butonoj k.s.

ah, sed tio ne estas kion faras kutima "cancel" butono en fenestraj
sistemoj. en t.t.t., kie tia konduto ja estas pli kutima, mi kredas ke plej
ofte oni nomas tion "clear" aux "reset" kaj ne "cancel" en la angla.

nun "malfaru" aspektas iom pli gxusta kvankam eble iom tro indikas
ke oni (mal)faras pli ol nur remeti la skatolaron en sia komenca
stato.