Re: xntp3

> Jes, cxe mi xntpd bone funkcias.

Intertempe mi sukcesis funkciigi ^gin hejme: la truko estis longe
atendi, ^car xntpd bezonas iom da tempo (^c. dek minutoj a^u simile)
por agordi sian horlo^gon kaj ekservi la rezulton al aliaj klientoj.

Laboreje mi ne sukcesis funkciigi ^gin, kaj mi suspektas, ke kulpas la
fajromuro, ^car "ntpdate -d" funkcias, sed "ntpdate" sen -d ne
funkcias. Se iu scias manieron funkciigi ntpdate a^u xntpd, tiel ke
^gi efektive aktualigas la horlo^gon, tamen ne uzas privilegian
pordon, rakontu, mi petas. Tamen mi suspektas, ke ne eblas sen modifi
la programon ...

Edmundo

PS. Mi funkciigis la kernon 2.2.5 kun x86 kaj sparc. Bele.