8-bit pura (init, bash, gpm)

Saluton,

Mi havas problemon skribi kaj legi 'jxauxdo' uzante la literaro latin 3.

Mia rc.local dosiero enhavas la linion
   setfont iso03.f16
Tio suficxe bone funkcias.

Por plibeligi la aferon, kaj memori ke mi nun eblas legi latin-3, mi
aldonis jenajn liniojn antaux la setfont-ordono:
   echo Instalado de la esperanta literaro. Tiel ke vi povas legi
   echo ke æiun alternan ¼aýdon ni konvenas en la æirkaýa¼o de Groningen
(pardonu pri la latin-3-aj literoj) Sed cxi tio nur parte funkcias.
Jes funkcias: la bonaj literoj en la dosiero rc.local (videbla per vi
aux cat); la bonaj literoj kiam mi plenumigas rc.local.echo (la parto de
rc.local kun nur la echo-ordonoj).
Ne funkcias: la resulto de rc.local tute fiaskas. Sxajne mi havas
  ke  iun alternan Jaydon ni konvenas en la  irkayaJo de Groningen
Do sen cx; per y anstataux aux; per Jx anstataux jx. Kiam mi kopias la
tekston per la muso la resulto estas
  ke æiun alternan ¼aydon ni konvenas en la æirkaya¼o de Groningen
Do la cx iel aperis.

Kiam mi prenas jxauxdon el la supera latin-3-a teksto per la muso,
mi ne eblas remeti gxin. La jx estas bona jx. La ux farigxis kwadratan
simbolon. Kiel eblas? Mi provis ekzemple 'vi' kaj 'od -ch'.

Kiam mi prenas nur la jx el la supera teksto per la muso, mi ne povas
uzi gxin en bash. Mi ne povas ordoni
  grep ¼ rc.local
cxar la jx jam signifas ion al bash (iru al la unua linio de la historio

Cxu iu povas ekspliki al mi kio okazas?

Dankon!

Johan
--
	<Johan.Swenker@HetNet.NL>

	"Some people claim that the UNIX learning curve is steep,
	 but at least you only have to climb it once"