Re: Netscape

   Estas tre silente ^ci tie, do mi a^udacas en^jeti demandon: kio estas
   la plej simpla maniero por akiri kaj funkciigi Netscape? Mi ankora^u ne
   provis, sed amiko de mi provis kaj malsukcesis: li prenis la programon
   por Linukso 2.0 el la reto, aldonis amason da ligoj, ^car ^gi ne povis
   trovi la bibliotekojn, kaj finfine ^gi "segmentis".

Do, estas du eblecoj:
  - ne installu `netscape' (la ne libere havebla programo), sed instalu
    `mozilla', la plej nova versio de Netscape. `mozilla' estas en
    slink/contrib (contrib kaj ne main cxar mozilla ankoraj dependas de
    Motif).
    (tamen, vi ne bezonas Motif, motif estas enmetita en la mozilla ujo).
  - cxar la `mozilla' programo ankoraux havas multege da cimoj, multaoj
    homoj pli sxatas la malnova `netscape'. Do, estas en debian
    `package' por funkciigi netscapon. La netscape_4*.deb datumo bezonas
    la veran netscape programo de ftp.netscape.com ie en /tmp (mi ne
    plu scias kie precize, sed provu unue funciigi la debian netscape
    `package', kaj gxi malsukcesos kaj dirus kie vi devas meti la
    netscape datumon de ftp.netscape.com.

Por aliaj `distributions' vesxanje ankaux eblas, sed mi ne scias kiel