Re: [U-co] LTSP (Linux Terminal Server Project)

Buenas Tardes,

Verificando sus respuestas, descargaré la última distro de Edubuntu, igualmente ya tengo las Thin Clients marca HP, pero ahora mi duda sería si en estas Thin Clients necesito de algún cliente que ejecute dicha conexión con LTSP, o cómo configuro esto en las Thin Clients?

Gracias,

***

Hello again,

First, i want to say thank you for the answers that you gave me, but now i need to know the last issue.

I'm already downloading the last distro from Edubuntu, i already got the Thin Clients from HP, i got also the server for install the distro, but, actually do i need any client or software in the HP Thin Clients, or how should i make the connection with the Edubuntu LSTP ?

Or how could i configure it ?

It's by tcp/ip protocol or what ?

Thanks in advance for your answers,

Regards!.