Re: [Ofset-council] OK, so at what time exactly do we ...

Le Sat, Feb 14, 2004 at 10:19:11PM +0100, Georges Khaznadar a écrit :
> -------------------- french below -------------------------
>
> I wish to solve a personal problem about lectures at FreeEDem :
> - at what time precisely can I give a lecture about using the Wims
>   program ?

I'll put the program online today
See http://www.freeedem.org/program/

> - if there is still some time, at what time precisely can I make a
>   communication about the state of free programs usable to teach
>   sciences ?

Yes there is. I'll put you to speak and tell us about the 2 subjects.

I would love that you do so. How long would yo ulike to speak about this very
appealing subject ? >

> Je souhaite résoudre un problème personnel au sujet des conférences à
> FreeEDem :
> - à quelle heure précisément puis-je faire un exposé sur l'usage du
>   logiciel Wims ?

je mets le programme en ligne aujourd'hui

voir http://www.freeedem.org/program/

> - s'il reste encore du temps, à quelle heure précisément puis-je faire
>   une communication sur l'état des logiciels libres utilisables pour
>   enseigner des sciences ?

je prévosi 2 sessions pour toi, je pense que t'entendre parler de ceci serait vraiment
passionnant.

Merci

Nicolas
--
Nicolas Pettiaux, docteur en Sciences - Tel:+32.496.24.55.01
AFUL.org - Association francophone des utilisateurs de linux et des logiciels libres