Opleiding Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement + OneNote

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Leer op een deskundige manier met Outlook werken dankzij onze opleiding “Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement”. Outlook is de belangrijkste communicatie tool van uw bedrijf geworden. Leer eveneens de prachtige nieuwe tools van Outlook 2010, 2013 en 2016 die u zeer veel tijd doen besparen. Wenst u ook 1 uur per dag te besparen zoals Jacqueline in onderstaande mail?

Zaaien om te oogsten !!!

Agenda Outlook efficiënt e-mailbeheer en Timemanagement

·       09:00 – 10:30 Nieuwe manier van werken in Outlook, verlies niet langer tijd met het ordenen van mails.

·       10:30 – 10:45 Break

·       10:45 – 12:00 Efficiënt e-mail beheer en gebruik van macro’s, autotekst, Snelonderdelen, snelle stappen

·       12:00 – 13:00 Lunch

·       13:00 – 14:30 Beheer van agenda en taken + belangrijke opties

·       14:30 – 14:45 Break

·       14:45 – 16:00 Demo OneNote voor dossierbeheer, en het notuleren tijdens vergaderingen + de interactie met Outlook.

Locaties en data:

17/10    Holiday Inn Express Hasselt

18/10    Novotel Gent Centrum

20/10    Hotel Fevaca in Willebroek

21/10    Van der Valk Brugge-Oostkamp

08/11    Novotel Leuven

09/11    Hotel Van der Valk Nijvel (Franstalig)

10/11    Park Inn hotel te Luik (Franstalig)

Prijs: € 197/dag p.p. (incl. lunch, excl. Btw)

Aanmelden kan door deze mail te beantwoorden. Gelieve hierbij de datum van opleiding, uw facturatiegegevens en ook uw btw-nummer te vermelden.

Uw inschrijving tot deze opleiding kan echter niet geannuleerd worden daar de plaatsen beperkt zijn.

Deze opleiding komt niet in aanmerking voor de KMO-portefeuille.

Hoogachtend,

Philippe Van Migem

Zaakvoerder

βeta consulting bvba

Madeliefjesstraat 102

1850 Grimbergen

Info@betaconsulting.be

www.betaconsulting.be

Getuigenis:

Hallo Philippe,

Het was even een stap, maar ik heb al mijn mappen onder gebracht in behandelde mails. Het scheelt mij nu al 1 uur per dag!

Dank je wel voor de praktische training.

Met vriendelijke groeten,

Jacqueline Scherpenzeel

Uitschrijven / Gegevens wijzigen
Powered door YMLP