UZMAN-Ocak 2008 Egitim Takvimi

UZMAN EĞİTİM KURUMLARI

Ocak 2008 Eğitim Takvimi

 Hafta Sonu Grupları

Kurs Adı Tarihleri Süre
Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri ve Powerpoint İle Etkin Sunum Hazırlama 12-13 Ocak 9.30-14.30 Toplam 10 saat
Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi 12-13  Ocak 14.30-19.30 Toplam 10 saat
Excel İle Finans Yönetimi 26-27 Ocak

10.00-17.00 Toplam 10 saat

 Hafta İçi Gündüz Grupları

Kurs Adı   Tarihleri Süre
Excel ile Tablolama, Grafik ve Veri Analizi 16-17 Ocak 10.00-17.00 Toplam 10 saat
Excel İle Finans Yönetimi 21-22 Ocak 10.00-17.00 Toplam 10 saat
Microsoft Visio 2003  28-29 Ocak 10.00-17.00 Toplam 10 saat

 Hafta İçi Akşam Grupları

Kurs Adı ve Günler Başlangıç ve Bitiş Tarihi Süre

Etkili Sunum Hazırlama Teknikleri - Powerpoint ve Google İle Etkin Sunum Hazırlama (Pazartesi-Çarşamba-Cuma)

14-21 Ocak 19.00-22.00 Toplam 12 saat
Yetişkinler İçin Bilgisayar  ve İnternet Kullanımı Eğitimi Temel seviye (Salı-Perşembe) 15-24 Ocak 19.00-22.00 Toplam 12 saat
Microsoft Outlook-Hotmail, Gmail ve Yahoo Kullanarak Etkin İletişim, E-Posta ve Zaman (Pazartesi-Çarşamba-Cuma) 23-30 Ocak 19.00-22.00 Toplam 12 saat

  ÖDEME BİLGİSİ
  Her Kurs        : 250 YTL+KDV'dir.
  Banka/Şube   : Garanti Bankası Kartal Şubesi
  Hesap No       : 6298055
  Hesap Adı      : Uzman Bilgi Teknolojileri Eğt. Dan. Ltd. Şti.

  Telefon : (0216) 377 66 44
  Faks     : (0216) 451 81 11
  e-mail   : atosunoglu@uzmanbilgi.com

  EĞİTİM YERİ :

Soğanlık Yeni Mah. Manolya Cad. KA İş Merkezi No:65/5

  Kartal - İstanbul
  (Ulaşım krokisi için tıklayınız)
  (Derslik ve kullanım alanı fotoğrafları için tıklayınız)

  KAYIT HAKKINDA
  * Aynı firmadan 3 kişiden fazla katılımlarda %7 indirim uygulanır.
  * Kesin kayıt İçin Kayıt Formu doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
  * Çay-kahve, eğitim malzemeleri, eğitim kitap veya dökümanları ücrete dahildir.
  * Program sonunda tüm katılımcılara katılım sertifikası verilmektedir.
  * Uzman Eğitim Kurumları  gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.
  * Eğitimler Şubat ayında Avrupa yakasında da organize edilecektir.

  Kesin Kayıt formu doldurmak için tıklayınız. (KAYIT)

Bilgi Notu:
Bu e-posta, www.uzmanbilgi.com adına e-jett Bülten Yöneticisi tarafından üretilmiş, bilgilendirme ve/veya tanıtım amaçlı olarak birden çok kişiye sadece 1'er defa gönderilmiştir, SPAM değildir. Yine de bu e-postanın 3. şahıslarca korsan olarak iletilebilir ve kopyalanabilir olması nedeni ile www.uzmanbilgi.com, e-jett ve e-jett servis sağlayıcısı Ahmet Tosunoğlu sorumluluk kabul etmez. e-posta listesinden çıkmak istiyorsanız burayı tıklayınız.
  • Bu e-posta ek (attach) içeremez. Eğer bu e-posta içeriğinde ek var ise derhal siliniz.
  • Bu e-postayı yanıtlamanıza gerek yoktur. Operatörlerimiz tarafından kontrol edilmemektedir.