boot fail with ia64 (setup)

first: new user
and: low band with user ;o( 56k
so: very ugly user have downloaded mbs and mbs but;

i have download the debian 3.0r4 ia64 iso file with jidgo. and burn
this file on a cd with nero. but my mistake is, i don't make a
bootable disk of course disk don't boot my system. so i try to boot
with floopy and then use my disk. negative... i guess the i386 floppy
images not work with ia64 kernel ;o)

i can't find boot flopyy images for ia64. where is this?
in addition: amd athlon64 cpu work with ia64? or?

(please help me)*64!

following text is turkish version of this question jam.

bir de türkçe deneyelim.
ia64 cekirdeginin 3.0r4 dagitimini indirdim zavallı pci56k modemimle.
ilk denyoluk 7. cd'yi 7. surum sanmamdi. ve indirdigim 200 kusur mb
pek bir ise yaramıyor su an. neyse sonrasında 1.cd yi aldım ama
acelecilikten bootable disk olarak yazmadım. eh oyle yapmaya calisinca
nero "boot disketini  goreyim" diyor. onu aradım. sadece i386 icin
olanları buldum. boot.img root.img ve cd-drivers.img leri disketlere
yazıp boot ettim makinayı. sonrasında root ve cd suruculerini de
basariyla yuklediysem de "cd dogru dosylari barindirmiyor bebegim"
dedi linux beyler. buradan i386 ile ia64 arasinda bir fark
olabilecegine uyanarak sizlere yazmaya karar verdim ;o)  umarim
athlon64 islemci icin ia64 cekirdegini kullanmak gerekiyordur ve
umarim bir 600 mb daha indirmek zorunda kalmam. hos gerekirse bu,
internet cafeden yapicam ama bunu yapsam da nasil bootable disk
yapabilirim bilmiyorum. manualler icinde hep i386 icin aciklamar la
karsilastigimi bidirerek yardimlarinizi rica ediyorum. saygilar.

türkçe karakter denemesi: ğüçöİĞÜÇÖı