Potato Boot Floopies In Swedish -- A Call For Translators

This message is written in swedish because the information is mostly
targeted toward swedish Debian users.

Hej!

Jag haller pa med oversattningen av paketet boot-floppies.
Jag har kommit fram till att jag knappast kommer att hinna oversatta allt
innan Potato slapps nagon gang i december (studierna tar mycket mer tid en
vad jag trodde (Teknisk Fysik), jag behover med andra ord hjalp.
Haromdagen lade jag upp en sida med den information man behover.
Jag hoppas att sa manga som kan hjalper till, sa vi far en svensk
installerings meny och dokumentation.

Kolla in http://www.ludd.luth.se/users/wizzo/

MVH
Nils-Erik Svangard