Produksjon av injeksjonsformer

God morgen,

Jeg tar kontakt på vegne av anlegget der vi produserer injeksjonsformer og plastdeler laget av trykkinjeksjon.

Jeg vil tilby deg samarbeid om omfattende implementering av ordrer.  Ved å bruke unike teknologier og moderne maskiner utfører vi ordrer fra design gjennom prototype, produksjon og lagring.

Vi bruker moderne, numerisk styrte sprøytestøpemaskiner, perifere enheter, miksere, benkestørkere og andre enheter som garanterer detaljens tilstand.

Vi har en fordel på markedet takket være en omfattende tilnærming til våre produksjonsprosjekter, korte ordreoppfyllelsestider og høy kvalitet på produktene, både for lange og korte produksjonsserier.

Kan jeg presentere tilbudet vårt og snakke om mulighetene for samarbeid?

Med vennlig hilsen,
Eng. Ole Solberg