Re: AYUDA!!!

Luis,

Esta lista es en ingles...

Tu problema no es especifico de amd64 por lo que te recomiendo la lista de usuarios de debian en español...

http://www.debian.org/international/Spanish#listas

El sistema gráfico se llama X y para tu mother board (ATI Radeon 3000) necesitas instalar los drivers radeon/ati y si quieres aceleración grafica necesitas los drivers fglrx...

Y recuerda google es tu amigo....

This list is in english...

Your problem is not amd64 especific I suggest to ask in the spanish user list...

http://www.debian.org/international/Spanish#listas

The graphic system is called X and for your mother board (ATI Radeon 3000) you need to install the radeon/ati driver and if you wish to have graphic acceleration you need to instal the fglrx drivers...

And remember google is your friend...