3. Bayi / Franchise Zirvesi Hk.

Merhabalar,

Yeni bayi/franchise kanalları arayan, bayi ve franchise hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen, mevcut bayi/franchise ağlarını genişletmek ve daha aktif şekilde yönetmek isteyen şirketler için ülkemizin önde gelen isimlerinden oluşan konuşmacı kadromuz  tarafından sunulacak "3. Bayi/Franchise Zirvesi" 18 Şubat 2015 tarihinde Elite World Hotel - Taksim'de gerçekleştirilecektir. Zirve programı hakkında detaylı bilgi almak ve yerinizi hemen ayırtmak için 0 2 1 6  3 3 4  4 5  4 0 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Konuşmacılar:

Türkiye?de Bayi ve Franchise Kavramı / Dr. Burak Köseoğlu - BVS Group - Yönetim Danışmanı

Franchise Bulma ve İkna Etme Yöntemleri / Elif Nilay Akgöz - Realty World - Franchise Koordinatörü

Bayi ve Franchise Yönetiminde Finans/Tahsilat Çözümleri / B. Tolga Sasık / Yönetim Danışmanı

Tercih Edilir Olmanın Yöntemleri / Özkan Keskin - Sushico - Genel Müdür

Küçük Yatırımcılar İçin Franchise ile Büyüme Fırsatları / Evren Fenemen - Williams Car Care Systems

Bayi ve Franchise Zincirleri İçin Kurum Standardı Oluşturma / Yasemin Atatüre - Aztek Araştırma

Y e d i t e p e  A k a d e m i

T:0 2 1 6   3 3 4   4 5  4 0

M: 0 5 3 3  0 4 1  3 7  9 1