İTÜ Enerji Enstitüsü-Maslak/Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Sertifika Programı 25 Mayıs 2012

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ENERJİ ENSTİTÜSÜ Öğretim Üyelerinin Katkılarıyla...

YENİLENEBİLİR ENERJİ TEKNOLOJİLERİ

S e r t i f i k a   P r o g r a m ı
25-26 Mayıs/01-02 Haziran 2012 / Cuma & Cumartesi 09:00 - 16:30 / 24 Saat
İTÜ Enerji Enstitüsü - Maslak / İstanbul

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ENERJİ ENSTİTÜSÜ Öğretim Üyelerinin Katkılarıyla...

Sayın İlgili;

Enerji sektörünün hem dünya da hem de Türkiye de katlanarak büyümesi beklenmektedir. Ülkelerin büyüme ve refah düzeylerini belirleyecek sektör olarak görülmesi nedeniyle geleceğin popüler meslekleri arasın da birinci planda önem kazanmaktadır. "Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Sertifika Programı" bu sektörde çalışmak isteyenler veya sektör de çalışan teknik kadroların bilgi eksikliğinin giderilmesi, yeni düzenlemeler ve teknolojiler hakkında da bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

Nasıl Başvurulur?

Aşağıda belirtilen telefon numaraları veya web sayfamız aracılığı ile başvuruda bulunabilir.

Başvuru ve bilgi formu için tıklayın...

Eğitime Kimler Katılabilir?
Eğitime enerji şirketlerinin orta ve üst yöneticileri, enerji alanında serbest çalışacak olan mühendisler, enerji sektöründe yer alan ve almayı planlayan teknik konularla ilgili kişiler ve girişimciler.

Eğitim İçeriği :

Rüzgar Enerjisi:

Hidroelektrik Enerjisi:

Güneş Enerjisi:

Jeotermal Enerjisi:

Eğitim Kadrosu :

İTÜ Enerji Enstitüsü Öğretim Görevlileri
Prof. Dr. Altuğ Şişman - İTÜ Enerji Enstitüsü Müdürü / Yenilenebilir Enerji Anabilim Dalı
Prof. Dr. Bihrat Önöz - İTÜ Enerji Enstitüsü Yönetim Kurulu Üyesi / Yenilenebilir Enerji ABD Başkanı
Prof. Dr. Abdurrahman Satman - İTÜ Enerji Enstitüsü Kurul Üyesi / Konvansiyonel Enerji ABD Başkanı
Yrd. Doç. Dr. Burak Barutçu - Yenilenebilir Enerji ABD

Eğitim Başlama Tarihi : 25-26 Mayıs/01-02 Haziran 2012

Eğitim Süresi :  24 Saat

Eğitim Gün & Saatleri : Cuma & Cumartesi 09:00 - 16:30

Eğitim Yeri : İTÜ Enerji Enstitüsü - Maslak / İSTANBUL

Başvuru ve Detaylı Bilgi İçin:

www.bm-institute.com

Dilek YÜRÜK - İstanbul
Eğitim Direktörü
0 (212) 273 15 05 -- 0 (555) 818 99 40
dilekyuruk@bm-institute.com

Artık bizden e posta almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.

Click here to unsubscribe from this mailing list.