Kysymys nettisivusta ' osdir.com/ '

Hei

Otan yhteyttä sivustoosi, koska asiakkaamme kampanjaa on enää viikko jäljellä ja suorittaessani yksityiskohtaisia etsintöjä Googlessa löysin sinun sivustosi. Kiinnostaisiko sinua asettaa pieni tekstilinkki uutisartikkeliin, blogiin tai arvosteluun sivuillasi? Minä voisin toimittaa sinulle artikkeliin asetettavan lauseen, joka sopisi täydellisesti tekstin sisältöön, sekä myös suorittaa PayPal maksun sinulle välittömästi kun linkki on esillä. Tämä on todella yksinkertainen ja nopea prosessi!

Jos et tällä hetkellä ole kiinnostunut asettamaan linkkiä mutta saattaisit harkita sitä tulevaisuudessa, voisitko ilmoittaa minulle niin että voimme ottaa sinuun yhteyttä tulevissa kampanjoissa?

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää tämänhetkisestä kampanjastamme?

Parhain terveisin

Elilsa Hakkinen

Elilsa@magicpagemedia.com

P.S. Olisiko mahdollista jatkaa neuvotteluja englanniksi?