Re: Kontakt ws. bugs.debian.org.

Dzień dobry,

nie tak dawno kontaktowałem się w sprawie Państwa serwisu bugs.debian.org. Czy udało się Państwu zapoznać z moją poprzednią wiadomością?​

Pozdrawiam

logo icea

Michał Szymczak

Specjalista SEO/SEM

telefon icea

782 323 344

mail icea

m.szymczak@icea-grupa.pl

website icea

www.icea-grupa.pl

google partner iceaiab icea

iCEA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Polska 114 60-401 Poznań, wpisana pod numerem KRS:000394000 do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS ul. Grochowe Łąki 6, 61-752 Poznań, NIP:779-239-85-35, REGON:301902014, wysokość kapitału zakładowego: 75 000 00 złotych.