link ruilen

Beste webmaster,

Op dit moment ben ik op zoek naar kwaliteits linkpartners.
Tijdens het browsen kwam ik dan ook op uw website terecht.
Via deze weg wil ik u vragen of u een link met onze website www.mijnschoenenonline.com
wilt ruilen?

Dit houdt in dat u een link plaatst naar onze website en in ruil
daarvoor plaatsen wij een link naar uw website. Dit is om uw en onze website
beter vindbaar te maken in de zoekmachines.
Eventueel hebben wij meerdere websites waarmee we een linkruil met u
kunnen doen.

Indien u geïnteresseerd bent in een linkruil, dan hoor ik dat graag!

Natuurlijk kunt u ook contact opnemen als u verder vragen heeft over
het linkruilen of hier wellicht meer informatie over wenst.

Met vriendelijke groet,

Fransisca de Waard