Blog over villa als opdracht

Beste meneer, mevrouw,

Ik ben Marloes, student aan de Universiteit van Utrecht, richting
Kunsten. Als schoolopdracht voor expressie heb ik http://www.villaheelsum.nl
gemaakt en ben ik vanwege een opdracht expressie als villa aan het bloggen.
Het is een beetje wennen, maar door de oefening kon ik me goed inleven in
rollen.

Omdat ik het een erg leuke opdracht vindt en er mee door wil gaan,
zou ik graag linkjes willen uitwisselen. Zou u op http://lists.debian.org
een linkje willen plaatsen? Als u dat wilt, zal ik een linkje terug
plaatsen.

Ik zou het heel fijn vinden als u een linkje maakt!

Vriendelijke groeten,
Marloes
marloes@villaheelsum.nl

Dear sir, madam,

I am Marloes, student at the University of Utrecht, with a master in
Art. As a asignments I made http://www.villaheelsum.nl.

Would you like to exchange a link at http://lists.debian.org?

Best regards,

Marloes