Prosimy o odpowiedź NATYCHMIAST

Dzień dobry,

Jestem Frank Morgan, pracuję w dziale księgowości w domu Finansów tutaj w Europie. Widziałem kontakt podczas mojego prywatnego wyszukiwania w centrum informacji, chcę wierzyć, że będzie bardzo uczciwy, zaangażowanie i pomoc w stanie tego przedsięwzięcia.
Jest on oparty na tym, że Ja skontaktować się stać w następnym-of-kin na koniec klient Finansów z domu tak, aby suma $ 16.5million (szesnaście milionów pięćset tysięcy dolarów amerykańskich) zostanie wydany i wypłacane Ci co beneficjent i next-of-krewnych zmarłego.
Wszystkie dokumenty i dowód, aby umożliwić Ci uzyskać środki finansowe zostały starannie opracowanych jak mam zabezpieczone z różnych urzędów zainteresowanych do sprawnego przeniesienia funduszu dla Ciebie.
Jeśli wniosek spełnia się, proszę odpowiedzieć na mnie z następującymi informacjami.
-PEŁNE NAZWY
NUMER -TELEPHONE/FAX-
-Address-
-AGE-
-SEX-
-ZAWÓD-
I czekać na szybkiej reakcji, wszystkiego najlepszego i Bóg zapłać.
Z poważaniem,
Frank Morgan
+447031901697
mrfrankmorgan444@hotmail.com