Zet 27 september vast in je agenda

"People are just as happy
as they make up their minds to be."

Op 27 september doen 500 mensen mee met het FEELGOOD experiment. Tijdens de dag, vol met humor en inspirerende activiteiten, leren ze hoe ze zichzelf in hun beste humeur brengen. Het is een metafoor voor alle stemmingen en kwaliteiten die in je zitten. En die je kunt gebruiken om jezelf te verbeteren. Als je weet hoe je jezelf goed laat voelen, weet je ook hoe je andere kwaliteiten bij jezelf naar boven kunt halen.

Ook jij kunt met dit experiment meedoen. Klik snel hier voor meer informatie of om je plaats(en) te reserveren. Meedoen geldt op basis van binnenkomst van de aanmeldingen. Wees er dus snel bij want vol is vol.

Tot 27 september!

Academy for Life Leadership,
Namens het FEELGOOD experiment team

Bjorn Vos
Trainer & Coach

Mezelf goed voelen? Nee dank je, dat heb ik vorig jaar al geprobeerd. Ik meld me af door hier te klikken.