Re: Etch den Lenny ye geçiş

Merhaba,
Bu cihaz kişisel kullandığınız bir PC mi yoksa sunucu görevi yürüten
bir cihaz mı? Eğer kşisel olarak kullandığınız bir PC ise Lenny değil
son kararlı sürüm squeeze daha uygun olacaktır. Ayrıca dağıtım
yükseltmeler hep sorunlu olduğu için kişisel önerim ev dizininizi
çalışan bir CD ile sistemi açıp yedekledikten sonra istediğiniz sürümü
sıfırdan kurmanız ve kurulum sırasında ayrı bir bölüm oluşturup ev
dizininizi o ayrı bölüme yerleştirmenizdir. Yeni kurduğunuz ev
dizininize daha sonra yedeklediğiniz ev dizininizi (sisteme özgü ayar
dosyaları hariç - kişisel ayar dosyalarınız dahil [örneğin iceweasel
v.b..]) kopyalayarak yeni sisteminizi tamamlamak doğru olur.
Veya çalışan CD ile sistemi açıp grubu yeniden yükleyerek sisteminizi
kontrol edin. Sorun yoksa devam edersiniz, sorun varsa yukarıdaki
yöntem işinizi görür. http://wiki.debian.org/GrubRecover bu linkte
işlemin nasıl yapılacağı anlatılıyor. Google size grub recover, grub
re-install anahtar sözcükleri ile daha fazla çözüm üretebilir.
İyi çalışmalar.

16 12 2011 tarihinde Kazim Karadas <karadaskazim@yahoo.com> yazmış:

--
Zeki Çatav