lenny ve hayal kırıklığı (birde sanallaştırma önerisi)

merhaba

lennyi dört gözle beklerken çok basit bir ekran çözünürlüğü ile ciddi olarak uğraşmak zorunda kalmak çok can sıkıcı oldu. nvidia nforce2 athlon xp 1800 sistemime kurdum. nvidia sürücüleride kurdum ama çözünürlük 800x600 üstüne çıkmadı. cidden canım sıkıldı. çözümü?

birde debian üzerinde 3 sunucuyu birleştirmek gibi birşey var aklımda. sorun xen mi? vmware mi? kvm mi? virtualbox mu? bu konuda tecrübesi olanların tavsiyeleri nelerdir. sunuculardan 1 tanesi w2k3 veya w2k8 olacak.

herkese kolay gele,
Barış.