Re: depolara ?

> Bir sureligine yurtdisindaki sunuculari kullanmanizi tavsiye ederim. Yada TR icerisinde benim
> erisim yapabildigim sadece godel.cs.bilgi.edu.tr adresi var. Ona ait sources.list dosyasi asagidaki sekile
> olmali.

Bu godel.cs.bilgi.edu.tr açısından mutlu edici bir haber

yakında godel.cs.bilgi.edu.tr 1.0 sürümü ile karşınızda olacak.

Bu sürümün kullanıcılara yansıyacak, benim hoşuma giden en hoş özelliği
canlı olarak yansıların en son ne zaman güncellendiği/guncellenemediği
gibi bilgilerin herkese açık olması.

bunun yanında ne gibi istekleriniz var merak ediyorum. isteklerinizi
bana iletirseniz sevinirim.

--
Can Burak Çilingir
http://canb.net/