Subject: win üzerindeki network yazıcıları problemi
Date: Thu, 24 Feb 2005 14:07:18 +0200
From: Devrim Esenturk <devrim.esenturk@ada.net.tr>
To: Debian Türk Posta Listesi <debian-user-turkish@lists.debian.org>

Selamlar,

Ağımda windosxp üzerinde kurulu iki adet yazıcım var. bir tanesi
laserjet 2200 diğeri officejet g85. her ikiside paylaşımda ve diğer
windos makinalar tarafından network üzerinde kullanılabilirken. ben bir
türlü debian sistemimden bu iki yazıcıyı kullanamıyorum. yazıcıları
gnome'un printer aracı ile ekledim ancak durum kısmında "connection
faild with errors NT_STATUS_UNSUCCESSFUL" mesajı var. dolayısıyla test
sayfası gönderdiğimde hiçbirşey yazılmıyor.

debianda samba kurulu hatta yazıcıların kurulu olduğu bilgisayarın
dosyalarını sistemime çok rahatlıkla bağlıyabiliyorum. bu konuda
tecrübesi olan birisi yardım ederse çok sevinirim.

şimdiden teşekkürler

saygılarımla

devrim

devrim.esenturk@ada.net.tr