Re: knoppix ile sistem kurtarma

Merhabalar

Öncelikle yanıtlar için teşekkürler. Ancak ne yazıkki ikisinde de "uygun
bios bulunamadı türünden bir hata verdi"

Bende tekrar grub komutu ile grub konsoluna girip

root (hd0,1) şeklinde denediğimde ve ardından setup (hd0) dediğimde
sorun çözüldü.

grub-install ın neden çalışmadığını halen bilemiyorum ancak sorun benim
sistemin diskimi hdb olarak tanımasından yola çıkarak grub konsolunda
root u hd(1.x) şeklinde yazmamdan kaynaklanmış galiba.

İyi günler iyi çalışmalar.