Re: x-window-system i kuramiyorum

On Tue, 2005-02-15 at 21:58 +0200, volkan tufekci wrote:
> sarge net-installer kullanarak kurulum yaptim.apt listesini
> girdim,guncelleme yapildi.Daha sonra "apt-get install x-window-sytem"
> dedikten sonra kurulacak paketler belirtiliyor,44MB verinin alinmasi
> gerektigi ve acildigi zaman 105 MB yer kaplayacagi yaziyor ve devam
> edip etmek istemedigimi soruyor.Ancak burada ne dersem diyeyim("y"
> veya "n") "Abort" yazip cikiyor.Debian liste arsivlerinde buna benzer
> bi sorun goremedim.Ilgılenenlere tesekkurler

Selamlar,
sorununuz Turkce yerelden kaynaklaniyor.
cesitli yaklasimlar (her hangi biri olur):

1) LANG=C apt-get install x...
seklinde yapabileceginiz gibi,

2) sorulan zamanda enter a basmakla da yetinebilirsiniz. (ontamimli
cevap y zaten)

3) apt-get -y install x...

4) soruldugunda y yerine, e <enter> tusuna basabilirsiniz (evetin e'si)

--
-aab
http://www.bayazit.net/alphan