Acemiye Yardım

Merhaba..
Linuxu yeni öğreniyorum.Genelde yeni başlayanların yaptığı gibi hangi
dağıtımı kullanacağıma karar vermeye çalışıyorum.Daha önce linuxnet
dergisinin verdiği Mdk 10.0 ve Suse 9.1 ile internetten indirdiğim
Fedora Core 3,Mdk 10.1 ve Pardus dağıtımlarını denedim. Komutları
henüz bilmediğim için Suse iyi gibi geldi.Ayrıca Suse nin arkasındaki
Novell desteği de bana göre Suse için bir artı.Fedorayı çok fazla
kullanmadım ama iyi bir dağıtım gibi gelmedi bana.
Genel görüşe göre debian en iyi dağıtımlar arasında.Debianı denemek
için aşağıdaki adresten iso dosyasını indirdim.

http://godel.cs.bilgi.edu.tr/mirror/godel-debian-iso/debian-cd/03/sarge-i386-3.iso

Ancak iso dosyasını cd ye yazdım ve kurmayı denedim, ancak cd yi
çalıştıramadım.Cd yi yazarken hata yaptığımı sanmıyorum.

Debian kurulumda yardımcı olursanız sevinirim.Birde debianın basitçe
tarifini yaparsanız yani hangi özellikleri iyi hangi özellikleri
kötü.....

Yardımlarınız için teşekkürler....