Fwd: sarge kurulum sorunu

merhaba,
linux26 modu ile kurulumu baslatip ana paketler kurulduktan sistem
bilgilerinizi topladiktan sonra tasksel calisacaktir ve "Desktop
environment" sectiginizde masaustunuz kurulmus olmaliydi.elinizde olan
ilk 2 cd'yi (masaustu kullanimi icin gerekli olan programlarin cogu
vardir) /etc/apt/sources.list ' inize "apt-cdrom" komutu ile ekleyin
ve tasksel komutunu verin.
Desktop environment sectiginizde masaustunuz kurulacaktir.

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu