Re: Re: etherconf problemi

Merhaba tekrar,

evet dhclient kurulu, etherconf icin dependent paket
diyor apt. Gercekten anlayabilmis deilim neden her
acilista resolv.conf sifirlanir. Bi fikri olan var mi
acaba bu konuda?

Bir diger konu da XF86CONFIG-4 ayarlarimi
deistirmedigim halde yaptigim en son guncellemeden
sonra artik X ortamini acamiorum. kdm, gdm, xdm,
syslog  larin loglarina baktim hic hata yazmior,
Nvidia suruculerini nvidia nin sitesindeki scripti
indirim kernel source (2.4.27-2-k7) a gore sorunsuz
build ettim ( aslinda bi warning verdi, debian kernel
in rivafb destegiyle geldigini bunun sorun
olabilecegini soyleyen bi warning). User olarak startx
dedigimde sadece Nvidia logosu cikiyor ve oyle
kaliyor. Hicbir hata mesaji bulamamam en kotusu.
/var/log altinda guncellenen dosyalari kontrol ettim
calistirdigim anda. Bu konuda da bi fikir
alabilirmiyim?

Not: http://www.linex.org/sources/linex/debian
adresini ekleyip ordaki modulu kurmayi henuz
denemedim.

Yardimlar icin simdiden tesekkurler.

Ali Alphan Bayazit wrote:

>dhclient kurulu olabilir mi?