Re: Dagens version av Testing Netinstall

Den 4 augusti 2014 20:25 skrev  <jan@lillahusetiskogen.se>:
> [...]

Provade att lägga in Jessie på nytt, för det kunde ju ha varit något
tillfälligt. Men fick samma fel.

> Guest additions, och även VB, är bäst att ladda hem direkt från Oracle
> (tror jag).
> https://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Downloads

Jo, då får man ju alltid den allra senaste versionen.

Jag var här enbart intresserad av hur bra stöd Debian har för VBox,
out of the box. Och iaf Jessie har väl en bit kvar.

--
/Rolf