Re: Nerladdare för tex svtplay?

On 2011-08-31 20:46 +0200, Anton Eliasson wrote:
> Jo, SVT har nog ändrat något.

Jag har inga som helst problem att ta hem exempelvis [1]. Utländsk
media brukar de ha lite mer åtkomstkontroll över, kan vara något sånt.
(Men trodde de då främst använde rtmpe... och det är ju också i så
fall märkligt att man (jag) kan ta hem upp till 90 sekunder utan
swfVfy.)

1: http://svtplay.se/v/2516995/vem_vet_mest_/31_8
|                                                Olof Johansson |
|                                             http://stdlib.se/ |
|                                    {mail,xmpp}: olof@ethup.se |
|                                    zibri on Freenode/OFTC/etc |