Re: förklaring eller förlåt, eller _n=E5t=2E=2E=2E?=

Juuso,

Jag kan inte låta bli att kommentera dina mail.

On 2008-02-19, you wrote:

> Äh, jag slutar! va bara en jävla idiot igår... Fortsätt ni :)

Jag hoppas att du menar att du verkligen lämnar listan för gott.

Dina ytterst smaklösa yttranden var inte bara sexistiska utan kvinnofientliga
och det mest avskyvärda jag någonsin har läst i en epost-lista.

Du har genom att skicka dem till listan troligen gjort Dig skyldig till ett
brott enligt svensk lag och jag rekommenderar att Du aldrig sätter Din fot på
svensk mark!

Jag ska se till att vidareförmedla dina inlägg till ledningen för Universitetet
i Åbo, som nog är intresserade av att se vad du har använt ditt
universitets-epost-konto till.
Det vore bra om fler av männen på den här listan gör samma sak.

Hoppas som sagt att jag slipper höra/läsa mer från Dig!
--
Christer
Email: coldhoff@swipnet.se