PS nu räknar jag med ett "påhopp" för att jag inte skriver stor bokstav i början på varje mening. PS no2 Om du svarar på det här brevet, så var vänlig o byt rubrik. I nätetikens anda....

Christer Oldhoff wrote:
Hej Jorgen,

On 2008-02-18, Jorgen wrote:

Hej Christer!

vem har egentligen behörighet att bedöma, om männskor på en epostlista är lata eller inte???
[...]

mvh jorgen

Tror Du verkligen att jag är den ende med denna åsikt?

Lyd mitt råd och lägg Din myckna tid på att läsa om netikett, så förstår Du att
jag *inte* företräder en extremt liten minoritet av diktatoriskt inställda
personer.

MvH,

Christer